-

-

2013 m. sausio 6 d., sekmadienis

muilas nenuplaus

intensyviai ir be jokių pertraukų einu iš proto. dabar isteriškai, beviltiškai klausau lietuviško popso (kai tuo tarpu dieną klausiau Queen...norisi apverkti šitą nuosmukį, bet ne.). M. pasakoja anekdotus ir kartu su I. antrą kartą deda tą pačią puzlę su raudonkepuraite. nesimokau jau kokias 4 valandas. kalbu. apie Maroką, apie pasaulį, apie radistus, šunų prieglaudas ir dar šlaistomės po balkonus (tai didysis, tai mažasis...). man atrodo, kad tokiu būdu mėginu uždusinti isteriją. vakar nemiegojau iki 5 ryto. gulėjau ir galvojau. abejojau ir bijojau tikėti vienokia teisybe. aš nežinau ar aš sergu nepasitikėjimu, ar aš žinau kaip dažnai visi meluoja. dar neišsiaiškinau. tik dabar ir vėl abejoju moteriškos ir vyriškos giminės takoskyra. nes būna žmonių, kurie su savimi nešiojasi problemas ir jas prilipdo kitiems. kaip tas vaikiškas tatuiruotes. tik čia muilas negelbėja.


"vadinasi, prieš 10 metų buvo, nes dabar aš būčiau 16 klasėj"
"bet aš tada turėjau draugų banglų, tai po mūsų skyrybų per dvi savaites pamiršau M.Carey ir pradėjau nešiot skeitčiuzus."

"surūkau cigaretę ir kvėpuoju vos vos" - sakiau, kad klausau lietuviškos muzikos, nes kaip kitaip tu prisiminsi savo mokyklines meiles.

ir dabar didžiojo balkono eilė.
o paskui gal kiek apie Greimą paskaitysiu, jeigu kokia nors daina neišprievartaus galvot apie šūdus.



---tikrai labai noriu paauglystės,
kad visos knygos lapai būtų kiek švaresni.










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą