-

-

2013 m. sausio 3 d., ketvirtadienis

'13

vienaip ar kitaip, bet labai nesinori barstytis beverčiais žodžiais, tuščiais ir abejingais visiems, išskyrus mane. ir aš čia ne apie sesiją. aš apie išėjimus ir parėjimus. aš apie džiaugsmą ir buvimą savimi. apie naktis, miestus, pašnekesius, susitikimus, lašą alkoholio ir visas patirtis. apie minčių užglaistymą skaityklose, apie tai, kaip nenorėčiau būti 22, o norėčiau būti 16 ir tada būtų ramiau, ir tada nebūtų viskas taip keistai supinta. ir nebūtų daug minčių, nes tada buvau žymiai kietesnė ir ta proga praeities "aš", duoda į galvą dabarties "aš" už tai. bet viskas vienaip ar kitaip išsisprendžia kai užsidarai aukštumose paslėptoj skaitykloj ir kuri savo naujų metų pažadus. o senieji ėjo ir praėjo, nuspalvinti fejerverkais, prasmingais darbais ir išpinti poezijos rimais. ir dabar sėdžiu su knygomis, varganam savo kambary ir niūniuoju seniausias dainas ir nežinau kodėl, bet viskam taip 'supuolus' aš ir vėl jaučiuos labai rami. gal tai ir yra tas momentas, kai turi suvokti - jau. čia ir dabar. tai ir yra, ko tu visada norėjai.
gal ir taip.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą