-

-

2012 m. liepos 22 d., sekmadienis

dar viena naktis


virkim uogienes, kad į namų sienas įsigertų uogų ir cukraus kvapas! na taip, virkim uogienes! 
o sekmadieniais klausykim Damien Rice, lankykim ypač seniai matytus žmones, išgerkim butelį alaus, kojas ištiesus ant pievos, kuri kvepia liepos-rugpjūčio naktimis taip, kaip nei viena pieva nekvepia, paskui sutvarkykim savo varganus kambariukus ir lenkim dviejų rankų pirštus kiek dienų beliko dirbti. viskas sukasi neįtikėtinu greičiu ir tik tokiu būdu nepavyksta paslėpti šypsenos. nei minutei, net į kišenę trumpam jos įsidėti nepavyksta. ne, aš nesigiriu, nesipuikuoju. tik viskas taip malonu ir taip širdį kutena, kad norisi parašyti ir čia. pasidžiaugti. lygiai prieš savaitę tauzijau apie tai, kad vidurvasaris mūsų kalendoriuose įsiprašė. (ak, pamenu! kaip puikiai pamenu, kada pildžiau blogą paskutinę pavasario-pirmą vasaros naktį, laukdama kol M. atvažiuos. rodos, tai buvo prieš savaitę...). laikas bėga nevaldomai ir viskas yra nuostabu ir tik žmonių, kurie yra šalia manęs, dėka. Kaip ir praėjusi savaitė, kuri man tiek puikių pokalbių padovanojo. M. apsilankymas čia, paplepėjimai su G. Išsikalbėjimų pradžia su J., nes tai tikrai tik pokalbių pradžia, kai tiek pasauly įvykių, žmonių ir gražių vyrų! Nes tai pirma mano gyvenime J. ( ;DDD ). Galiausiai, susitikimas su A., kuris matytas, rodos, prieš milijoną metų. 
visko aplink mane yra tiek daug ir kai suvoki, kad tas viskas tave taip pat beprotiškai myli ir džiaugiasi būdamas šalia, tuomet suvoki kokie maži yra tie žmonės, kurie apsimeta, jog yra šalia tavęs, jog eina koja kojon, o vos tik nusisukus smaugia savo mažomis putliomis rankytėmis. o gal ir nėra tokių šalia manęs. aš labai tikiuosi. nors A. ketvirtadienį man pasakė taip - 'tavo gyvenime buvo vienas vienintelis blogas žmogus ir tu laiku atsukai jam nugarą.' aš tikėsiu A.! dar tikėsiu rugpjūčiu. nes bus visko tiek, kad... ak, tiek daug! ir Kiškių kaimas, ir festas, ir ramios naktys namuose... ir nuvažiuokim prie jūros!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą