-

-

2012 m. spalio 6 d., šeštadienis

vis dar švenčiant

gali bėgti ir nesidairyti, bet nuo tokio reikaliuko kaip gimtadienis niekada nepabėgsi. o visai smagu. juolab, kad vis dar gyvenu tomis nuotaikomis, kai kas nors netikėtai prisimena. kaip ir E. visiškai netikėtai ir netyčia sutikta Lukiškių aikštėje pribėgo su fuxų lietpalčiu ir nupeckiotu veidu ir rėkavo 'su gimtadieniu!' sekmadienį bendrabuty prisėdėta su vynu ir durniavimais, galiausiai su balionais ir staigmenom iš Merkinės. labai smagu buvo, kai atvažiavo P., K. ir A. su šampano buteliu ir didžiausia puošte. tikrai. labai nuoširdu ir paprasta. arba kad ir į Bix visus susikvietus, net nesuvoki, kad bus tieeeeek daug dovanų, kad kitą dieną galvoji, jog už visas jas reiktų puotą kelti, o ne prie limpančio stalo visus pasodinti. (mintys kitiems metams). ai, o ir šiaip, gražiausias metas kada gali gimti, yra ruduo. ir dabar yra gražiausias metas, kai gali labai daug kalbėti, svarstyti ir dešimtis kilometrų nueiti vien tik besijuokiant. smagu čia taip gyvenimą lipdytis. kaip su J. ir kalbėjom, kad dviems durneliams visada lengviau nei vienam. gyvenimas tvarkosi ir taip nuo pat pamatų - kambary jau turiu lentynas, ant kurių viskas tvarkingai sudėta, ant stalo jau trečia savaitė žydi gėlės, nuostabių kvapų smilkalai smilksta, rytais kava skani, nes nereikia niekur skubėti, panašu, kad praktiką turėsiu kur atlikti ir daaaar - yra tiek daug žmonių, su kuriais aš mėgstu kalbėtis, juoktis, liūdėti. Aš nemoku garsiai dėkoti ir sakyti kaip man gera būti su žmonėmis, bet aš labai tikiuosi, kad jie patys dažnai tai supranta. Nes juk ne šiaip sau balkonai per tiek dienų nutrypti su I. ir M., tiek aptarta, suprasta, prisijuokta ir paliūdėta su J., tiek papasakota D., tiek prisvajota ir priplanuota su J, kad kaip gi gali abejoti žmonėmis???  O kiti tiesiog dingsta ir taip skauda, nes skauda ir jiems. ir nežinau kodėl jie dingsta, bet nenoriu, kad jie išeitų. nes gal ne tokia švari esu aš, kad būčiau verta turėti juos šalia savęs. kai pradedi galvoti, tai galva sukasi. geriau į priekį eiti, nes laimė dažniausiai būna arčiau nei pats įsivaizduoji. arba laimė išskrenda apsižvalgyti, o paskui parskrenda ir pasako: "čia-geriausia!" taigi. būna ir taip. 
aš tikrai esu labai laiminga, kad jūsų turiu tiek daug, nes...kitaip nemokėčiau gyventi!
p.s. šiais metais ir vėl skaičiuoju 12 dienų po gimtadienio, rikiuodama jas pagal mėnesius. prognozė jau visai netrukus!

o čia tokia labai man patinkanti ir savą interpretaciją inspiruojanti daina. 
nes visokių chuliganų turiu savo galvoj. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą