-

-

2013 m. balandžio 16 d., antradienis

+ Let it random/shuffle

pažaidžiau. 
vieno galvoto blogerio pasiūlymu įsijungiau savo kompiuterio grotuvą. paspaudžiau shuffle ir išklausiau penkias dainas. tiesą pasakius, buvau maloniai nustebinta, nes neišgirdau nieko, kas priverstų perjungti dainą ar susigėsti ir lyg to būtų mažai - kiekviena iš jų priminė kažkokius gyvenimo etapus, žmones, įvykius...


pirmoji -  klausiau ir mintyse šokau Bix'ų rūsy, gėriau alų iš plastmasinio bokalo ir negalvojau apie jokias mėlynes ant kojų, numindytus batus ar durnus žmones.


antroji - visai čia kažkokia romantika prasidėjo. labai seniai buvau girdėjus šitą dainą, tai irgi visokių minčių atsirado. jos klausydama visai net ir B. toliau rašiau, nes maloniai užsupo ir galvoj kažkaip sulipo su Gaveliu. Gal tai dar vienas slaptas rašytojo intertekstas???


trečioji -  labai graži ir labai neseniai atklydusi į mano kompiuterį. kol kas ne patys maloniausi gyvenimo etapai sukasi išgirdus ją, bet po metų ar kelių mėgsiu aš ir ją, ir šitą atlikėją. tik dabar tai gal kažkur paslėpsiu tą albumą. 

ketvirtoji - o čia tokia graži gyvenimo dalis. tokia tyra ir skaisti, kai dar tikėjau, kad visi žmonės yra labai geri ir vieni kitus labai myli. be proto myli. ai, nu tikiu ir dabar, nes pati daug žmonių myliu ir daug gero visiems linkiu. kai užaugau, tai vis tiek jos klausau. balkone. viena iš naktinių mano rūkymo dainų, kai ant delno sugula į 14 aukštų telpančios istorijos ir visos miesto kronikos.

penktoji - čia jau tėčio darbas. tikrai, tikrai bus įkėlęs jis. malonu, nes neklausiau prieš tai, bet dabar jau tikrai klausysiu. čia bus vienas iš troleibusų garso takelių. (o m g, ką tik supratau, kaip aš rūšiuoju ir skirstau dainas pagal savo gyvenimą ir veiksmus. tik nežinau, gerai čia ar ne...)

tai va tokios keistos inspiracijos ir dienoraštinės mintys gimė mano išvargusiose smegenyse. 
pažaidžiau.

2 komentarai:

  1. Paskutinis troleibuso garso takelis super :D Iškarto išsisaugojau :D Dabar bandau įsivaizduoti save, važiuojantį trūliku ir besiklausantį šito gabalo :DDD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš tai, žinok, jau išbandžiau, labai gerai suveikė ;>

      Panaikinti