-

-

2011 m. kovo 8 d., antradienis

tokia va saulė. tokios dienos. keistai garuojanti arbata. krūvos darbų ant stalo. liūdni konspektai mėgina pagauti mano akių kontaktą. kažkas šmėžuoja koridoriuje. per langą mėnuo koketuoja. žmonės mokosi. žmonės snaudžia. rūko. juokiasi. dainuoja. kas kaip. kam kaip patogiau. o aš va čia. sėdžiu. mąstau. rašau. čia dar muzika. keista. (ir vėl???) neįpareigojanti. Nieko neduodanti, bet ir neprašanti. Neatimanti. Bet... primenanti. (kaip visada???). taigi. taip. nuspėjama aš. lengvai perskaitoma. suvokiama. be gilių interpretacijų. be papildomų žodynų. vadovėlių. tik aš pati čia nieko giliau neieškau. mhm. kažkaip taip paprastai, bet ne. taip, kaip visada. ir taip. taip. taip. mano kaltė. žinau kodėl. žinau. žinau. žinau. o nieko kito negaliu sau padaryti, nes čia tie keisti konspektai žvairas akutes nudelbė. 




susimildamas...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą