-

-

2011 m. kovo 7 d., pirmadienis

2009 04 25

Tu kaip muzika.
Aš kvėpuoju tavim.
Galų gale, įsispraudi į mano mintis.
Sujauki.
Maitini mane chaosu. Purtai dulkeles nuo kiekvieno prisiminimo. Keli į dangų.
Girdai vynu. Raudonu.
Apsvaigstu. Kvėpuoju vaniliniu dangum. Ragauju tavęs.
Tada trenki mane žemyn.
.
.
Judi akių link. Stebi mano trumpas ir neišraiškingas blakstienas, ant kurių kabo mažutis lietus.
Savo aštriais dantimis geli į prisirpusias lūpas. Pasipila kraujas. O gal vynas. Nežinau, nes nenoriu. Detalės skaudina.
Tu kiekvieną kelio dulkę palieti lūpomis.
Skandini. Gaivini.
Skandini. Gaivini.
Taip visada.
.
.
Tu lieti mano plaukus. Pirštai pinasi it visi pasaulio vėjai.
Gera kvėpuoti tavimi įrėmus nosį į tavo kaklą.
Kad būčiau vampyrė išgerčiau tave visą.
Su vynu.
Per naktį.
Prie upės.
Tave.
Mes plaukiam.
Plaukiam upe, kurioje maudėmės kai buvome vaikai. 
Vėl vynas.
Rūkas.

Pilnatis. o gal pilnatvė?
Aš vėl kaip žmogumi besisotindama godžiai ryju tave akimis.
TU KAIP MUZIKA.
TU KAIP PAVASARIS.
TU KAIP MEILĖ.

Bet tu....
Skausmas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą