-

-

2011 m. birželio 1 d., trečiadienis

taip. aš buvau SCORPIONS koncerte.
ir aš laiminga!!!!!!
tai, ką patiri tokiuose renginiuose, nešiojiesi širdy lig tolei, kol ji plaka. Ir tūlas buvęs ten, man pritartų. Nes buvo gerai. Buvo tai, ko tikėjausi, o gal net ir daugiau. O ir gera jau vien nuo tos minties, kad tokią muziką širdy įskiepijo ne bet kas, o nuostabiausias vyras tavo gyvenime - tėtis, darosi graudžiai malonu. Norėčiau būti septynerių, šešerių, penkerių....  nes šiandien vaikų diena. Sekmadienį - tėčių diena. Kiekviena diena būna kažkokia proga. Svarbu, kad patys mokėtumėm tas progas susikurti. Šiandien man dar ir poezijos diena. Ir rytoj. Bet na ir kas. Labiau norėčiau, kad jau kada nors būtų NAMŲ diena. Bet dar ne tuoj...
*
*
*
neišeinant iš kraštų.
ir šikau ant sesijos, nes
"Here I am, rock you like a hurricane!!!!!"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą